Sprijină VlogONcello Transylvania Tour, proiect unic de promovare a peisajelor culturale locale, pus în scenă de un tânăr artist, care va porni cu violoncelul la drum!
S-a dat startul campaniei de strângere de fonduri pentru a transforma în realitate visul tânărului violoncelist Radu Croitoru. Este vorba de proiectul VlogONcello – Transylvania Tour, care a prins contur din dorința artistului de a porni la drum cu violoncelul său, doar din pasiunea pentru muzică și bucuria de a descoperi lumea din jur.
Programat pentru începutul lunii iulie 2020, VlogONcello – Transylvania Tour își propune să promoveze într-o manieră originală, cu ajutorul violoncelului, peisajul transilvănean din punct de vedere cultural și turistic. Un număr de 35 de obiective turistice locale vor fi, pe rând, în prim-plan pe parcursul proiectului. Rezultatul final va fi un spot video de promovare, acompaniat de o compoziție semnată de Marian Ungur, unul dintre cei mai recunoscuți compozitori din Republica Moldova, construită din 35 de secvențe muzicale, una dedicată fiecărui loc în parte, interpretate la violoncel.
Artist născut la Chișinău, Radu Croitoru, fondatorul VlogONcello – Transylvania Tour, este cunoscut și ca membru al ansamblului Violoncelissimo, al Orchestrei Române de Tineret, al Moldovan National Youth Orchestra și pentru colaborările cu Filarmonica George Enescu, Camerata Regală a României și, în prezent, ca membru al Filarmonicii din Brașov.
În cifre, proiectul VlogONcello – Transylvania tour va însemna: 35 de obiective cu valoare culturală și turistică din 9 județe ale României, 2.400 km parcurși în 10 zile, 48 ore petrecute la volan și un total de 72 ore de filmări pentru Radu Croitoru și echipa cu care pornește la drum, Ecaterina Stratan și George Secrieru, de asemenea artiști originari din Republica Moldova.
Demersul VlogONcello – Transylvania Tour vine într-o perioadă în care lumea întreagă este afectată de restricții, iar publicul are nevoie să fie încurajat să exploreze cultural și turistic peisajele din România, dar și creația muzicală contemporană. Scopul acestui act artistic este și de a stimula consumul cultural atât în mediul online – prin intermediul noilor tehnologii și platformelor multimedia, cât și offline – pentru publicul care se va bucura luând parte în timp real și la fața locului de momentele artistice susținute de Radu Croitoru.
România este cea mai populară destinație turistică pentru cetățenii din Republica Moldova, o bună parte din publicul țintă a proiectului fiind și basarabenii. Spotul promovează Transilvania în rândul localnicilor de pe ambele maluri ale Prutului și pentru întreaga lume.
După cele mai riguroase calcule, proiectul VlogONcello – Transylvania Tour va fi unul posibil doar dacă se va realiza o strângere de fonduri în valoare totală de 40.000 RON.
Toți cei interesați să sprijine demersul cultural pot dona 10 euro prin sms – valabil doar pe teritoriul României – cu textul “sprijina 1980 (numele persoanei / companiei care face donația)” la numărul 7560 în rețeaua Orange România sau la numărul 7410 în rețeaua Vodafone România.
De asemenea, se pot trimite contribuții prin transfer bancar – inclusiv din afara țării – pornind de la suma de 50 RON și până la 10.000 RON, susțineri ce vor fi recompensate, în număr limitat, cu stickere, tricouri, dedicații muzicale și chiar promovări dedicate în cadrul proiectului.
Încă din start, VlogONcello – Transylvania Tour se bucură de doi parteneri de încredere. BMW România va asigura plăcerea de a pleca la drum cu cea mai sigură mașină din lume, iar Asociația Carpaterra va da o mână de ajutor în descoperirea celor mai spectaculoase locuri de prezentat publicului.
Toate informațiile despre cum poate fi sprijinit demersul VlogONcello – Transylvania Tour sunt disponibile pe pagina oficială a campaniei de strângere de fonduri pentru demararea proiectului: https://www.sprijina.ro/cauze/vlogoncellotransylvaniatour și pe Facebook https://www.facebook.com/vlogoncello/ .